Publicare anunturi Libertatea, ziar national, 250.000 exemplare/editie

Diverse

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi® sau Ziarul Locuri de Munca (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Clio Symbol Fidji Servo Geamuri Oglinzi

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 19 Nov 2021
Clio symbol fidji, 2008,46000 km, AC, IC, AL, alb, servo, geamuri + oglinzi electrice, stare perfecta de functionare, aspect impecabil, Ploiesti, 4250 Euro, 0769.859.536

Proficont Facturare Gestiune Casa Raport

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 19 Nov 2021
ProfiCONT - facturare, gestiune, casa, raport zilnic de gestiune Aplicatie pentru emitere documente, evidenta gestiune. Facturare - Emitere Facturi, Chitante, Avize, Evidenta incasari Gestiune - NIR - uri, Bon Transfer, Bon Consum, Stoc, Evidenta Plati Registru de Casa - intocmirea registrului de casa pe baza documentelor preluate Monetar, Raport zilnic de gestiune Casa Marcat - emiterea bonurilor fiscale direct din program Asistenta updateuri la zi. Comenzi si informatii http: / / www. ProfiCONT. ro 0721.945.500 contact@proficont. ro

Vand Porumbei Standard Toate Culorile Deosebiti

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 19 Nov 2021
Vand porumbei standard toate culorile. deosebiti. 0730.021.021

Vand Scaune Frizerie Piele Rosie Corpuri

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 19 Nov 2021
Vand 3 scaune frizerie din piele rosie si 3 corpuri mobilier frizerie. tel. 0730.021.021

Caut Adresa Brutca Dumitru Cauza Divort

Valabil in:
Diverse Gorj
     Publicat in: 19 Nov 2021
Caut adresa brutca dumitru in cauza de divort introdus de brutca elena liliana deoarece suntem despartiti de 14 ani si nu mai stiu nimic de el si trebuie sa se prezinte la instanta de judecata

Asiguram Service Masini Spalat Automate

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 19 Nov 2021
Asiguram service masini de spalat automate la domiciliu sector 1 2 3 4 5 6 Bucuresti, reparatii masini de spalat non stop - whirlpool, daewoo, indesit, ariston, beko, ariston, ardo, gorenje, si altele. tel: 0722.999.212 - 0766.607.603 Ptr. mai multe detalii vizitatii: www. servicereparatiimasinidespalat. ro

Vand Volkswagen Golf Model Motor Diesel

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 19 Nov 2021
Vand volkswagen GOLF 4 model 1.9 TDI motor diesel de anul 2000 in stare fuarte buna. are 92000 km, inmatriculata RO va rog sa luati legatura pentru mai multe detali. contact email:" baretjm@hotmail. fr "

Inchiriez Aparate Jocuri Noroc Baruri Paburi

Valabil in:
Diverse Brasov
     Publicat in: 19 Nov 2021
Inchiriez aparate jocuri noroc pt baruri, paburi. contactatima la numarul de tel.. 0756.423.750

ANUNT PUBLIC PROCEDURA DE AUTORIZARE - Total Waste Collect SRL

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 19 Nov 2021
Total Waste Collect SRL cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Constructorilor nr.20, bl.20A, sc.B, et.8, ap.71, sect.6, inregistrata la Registrul Comertului suhb nr. J40/5580/2016, CUI 35964246, informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea 3811- colectarea deseurilor nepericuloase 3812- colectarea deseurilor periculoase 3832- recuperarea materialelor reciclabile sortate 4677- comert cu ridicata al deseurilor si resturilor l desfasurata in Bucuresti, Bd. Timisoara nr.76, sect.6. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului din sectorul 6, Aleea Lacul Morii nr. 1, intre orele 09:00-12:00, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul APM Bucuresti in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

CONVOCARE Presedintele Consiliului de Administratie al UZINSIDER S.A.

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 19 Nov 2021
CONVOCARE Presedintele Consiliului de Administratie al UZINSIDER S.A. convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 11.05.2021, ora 12:00, la sediul societatii, cu urmatoarea Ordine de zi 1. Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie, a raportului auditorului extern, a bilantului contabil si a contului de profit si pierderi pe anul 2020. Descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie, a presedintelui acestuia si a directorului general al societatii pe anul 2020. 2. Aprobarea repartizarii profitului net pe anul 2020. 3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021. 4. Prelungirea cu inca un an a contractului de audit intern sau a actelor aditionale la acesta cu AUDIT EAM ZUCA S.R.L., de la 24.03.2022 pana la 23.03.2023. 5. Prelungirea cu inca un an a contractului de audit extern sau a actelor aditionale la acesta cu MID CONSULTING S.R.L., de la 01.09.2021 pana la 31.08.2022. 6. Alegerea celui de al doilea reprezentant al actionarilor UZINSIDER S.A. in Adunarea Generala a Actionarilor 24 IANUARIE S.A. 7. Imputernicirea domnului Dragos-Constantin Zaharia sa ne reprezinte in toate etapele procedurale necesare inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului al Municipiului Bucuresti a hotararii prezentei A.G.O.A. La sedinta pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 28.04.2021 (data de referinta). Actionarii pot participa personal (pe baza actului de identitate) sau pot fi reprezentati in cadrul A.G.O.A. de catre alte persoane carora le-au acordat procura speciala conform formularului pus la dispozitie de catre societate in conditiile legii. Formularele de procura speciala se pot obtine de la sediul societatii, incepand cu data de 10.04.2021. Un exemplar original al procurii speciale acordate se va depune la sediul societatii cu minim 48 de ore inainte de data A.G.O.A. Daca la prima convocare adunarea nu va fi statutar constituita, sedinta se reconvoaca pentru data de 12.05.2021, in aceleasi conditii (loc, ora, ordine de zi). Materialele supuse dezbaterii pot fi consultate la Secretariatul A.G.O.A. de la sediul societatii. Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: 021.313.15.44. Presedintele Consiliului de Administratie, Ing. Constantin Savu

ANUNT PUBLIC AVIZ DE MEDIU PENTRU PLAN AMENAJAMENT

Valabil in:
Diverse Hunedoara
     Publicat in: 19 Nov 2021
ANUNT PUBLIC AVIZ DE MEDIU PENTRU PLAN AMENAJAMENT S.C. NITOI SILVA AMENAJARI S.R.L, cu sediul social in Brasov, str.Crisan, nr.7A, bl.2, ap.17, anunta elaborarea primei versiuni a planului pentru "AMENAJAMENT SILVIC al fondului forestier proprietate publica apartinand Comunei Vata de Jos-U.P. I Comuna Vata de Jos", pe raza UAT Vata de Jos, din jud.Hunedoara si declansarea etapei de incadrare pentru obtinerea avizului de mediu. Consultarea primei versiuni a planului/programului se poate realiza la sediul A.P.M.Hunedoara, Str.Aurel Vlaicu, nr.25, localitatea Deva, de luni pana joi intre orele 8-16:30 si vineri intre orele 8-14. Comentariile si sugestiile se vor transmite in scris la sediul A.P.M.Hunedoara in termen de 18 zile calendaristice de la data primului anunt si de 15 zile calendaristice pentru al doilea anunt.

Pierdut anexa Certificatului de clasificare nr.27689

Valabil in:
Diverse Harghita
     Publicat in: 19 Nov 2021
ANUNT LICITATIE PUBLICA Comuna Bilbor, cod de identificare fiscala 4246092, cu sediul in Comuna Bilbor, Nr. 120, judetul Harghita, telefon +40 266355004, fax +40 266355504, e-mail primaria_bilbor@yahoo.com , organizeaza in data de 27.04.2021, ora 8 , la sediul primariei, licitatie publica pentru inchirierea pasunilor (pajistilor permanente) aflate in proprietatea privata a Comunei Bilbor. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primarie Comunei Bilbor. Contravaloarea documentatiei de atribuire este de 50 lei si se poate achita cu cardul la casieria Primariei Comunei Bilbor sau prin Foaie de varsamant in contul RO14TREZ35421E305000XXXX, Trezoreria Toplita. Oferta se depune intr-un singur exemplar, la sediul primariei din Comuna Bilbor nr. 120, Judetul Harghita, cod postal 537020, pana la data de 26.04.2021, ora 14. Informatii suplimentare la Primaria Comunei Bilbor , Secretar general-Runcan Dan Adrian, tel. 0266/355.004, fax 0266/355.504, 0755/943.454. e-mail primaria_bilbor @yahoo.com.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Suceava
     Publicat in: 19 Nov 2021
COMUNICAT IMPORTANT • Urmare a Hotararii Consiliului Judetean Suceava nr.54 din 30.03.2021 privind stabilirea unor masuri pentru asigurarea spatiilor de functionare a structurilor Consiliului Judetean Suceava, Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava aduce la cunostinta publicului schimbarea sediului incepand cu data de 01.04.2021 la adresa: strada Nicolae Balcescu, nr.2, municipiul Suceava, aceasta fiind si adresa de corespondenta. Informatii referitoare la cele mentionate in prezentul comunicat se gasesc pe site-ul http://djdpsuceava.ro sau pot fi obtinute la tel. 0230 211 010

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 19 Nov 2021
Anunt public privind decizia etapei de incadrare (titularul proiectului) SC/PF STREET BUSINESS MARKET S.R.L. (fosta denumire HERASTRAU FOOD AND BEVERAGE S.R.L.), titular al proiectului CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre APM Bucuresti, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului: nu se supune evaluarii impactului asupra mediului, pentru proiectul CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, propus a fi amplasat in Bucuresti, sector 3, str. Bratarii, nr.2. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Bucuresti din Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, in zilele de luni-vineri, intre orele 9.00 -12.00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmbuc.anpm.ro/. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 19 Nov 2021
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu.S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "CONSTRUIRE SPATII DEPOZITARE, PRODUCTIE SI BIROURI P+1E, propus a fi amplasat in str. T41, P 159/C14, 159/15, lot 2, N.C. 56562, com. Tunari, jud. Ilfov. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate zilnic la sediul A.P.M. Ilfov din Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6 si la sediul S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. din Str. Putul lui Zamfir, nr. 37, etaj 5, sector 1, Bucuresti Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Ilfov.

In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului

Valabil in:
Diverse Cluj-Napoca
     Publicat in: 19 Nov 2021
In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 1798/2007 P.F. Maris Ioan, anunta inceperea demersurilor in vederea obtinerii autorizatiei de mediu , obiectivul PASTRAVARIE Negreni. Eventuale sugestii si reclamatii se vor depune la A.P.M. Cluj din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor 99, in zilele de luni - joi intre orele 09 - 14 si vineri intre orele 09 - 13.

Anunt Consiliul Local Comunei Ucea Sediul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 Nov 2021
ANUNT
Consiliul Local al Comunei Ucea, cu sediul in strada Principala, nr. 78, Ucea de Jos, judetul Brasov in calitate de autoritate publica tutelara a SC AROMAPA SERV SRL, anunta inceperea procesului de selectie pentru membrii Consiliului de Administratie SC AROMAPASERV SRL, in conformitate cu O.U.G. nr.109/2011, modificata si aprobata prin Legea nr.111/2016, a H.C.L. Ucea nr.59 /10.05.2021 si a dispozitiilor prevazute de procedura de selectie care va consta in depunerea de catre candidati a unui dosar de candidatura insotit de declaratia de intentie si sustinerea unui interviu de selectie, dupa urmatorul calendar:
- Depunerea candidaturilor se va face pina in data de 21 iunie 2021, ora 12:00
- Selectia dosarelor si intocmirea listei lungi se va face pana in data de 28 iunie 2021;
- Interviul de selectie pentru intocmirea listei scurte se va sustine in data de 30 iunie 2021 ora 10:00.
CERINTE MINIME:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic, tehnic sau stiintelor juridice;
- vechime in munca minimum 10 ani din care 3 ani in functii de conducere;
- cunoasterea legislatiei specifica societatii, conform bibliografiei anexate;
- cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
- stare de sanatate corespunzatoare postului;
- sa nu aiba antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege;
- sa nu faca parte din organele de conducere/coordonare/control ale unei societati cu acelasi profil;
- sa nu faca parte concomitent, din mai mult de 3 (trei) consilii de administratie ale unor regii autonome sau societati comerciale
COMPETENTE:
- competente de management, etica si integritate, gandire strategica, planificare, organizare si capacitate de a lua decizii, analiza si comunicare;
Dosarul de candidatura se depune la Comisia de selectie din cadrul Primariei Comunei Ucea si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele documente:
1. Cererea de inscriere, ce cuprinde in mod obligatoriu un OPIS al documentelor dosarului;
2. CV in format Europass;
3. Copie act identitate;
4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
5. Copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii procesului de selectie de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. Declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in procedura de selectie;
9. Declaratia de intentie intocmita In baza elementelor din Scrisoarea de asteptari a informatiilor publice legate de activitatea societatii, prin care candidatii isi prezinta viziunea sau programul privind dezvoltarea societatii;
10. Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministeml Sanatatii.
Actele prevazute Ia pct. 3, 4, s i 6 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei.
Bibliografie:
- Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nanionale „Apele Romane” (Tarife apa bruta) cu modificarile si completarile ulterioare
Rezultatele finale se afiseaza Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.
Persoana de contact -Borcoman Alexandru Mihai, presedinte Comisie selectie - telefon 0268247176. Prezentul anunt se va publica in doua ziare economice si/sau financiare, in presa locala si va fi postat Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.

Anunt Consiliul Local Comunei Ucea Sediul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 Nov 2021
ANUNT
Consiliul Local al Comunei Ucea, cu sediul in strada Principala, nr. 78, Ucea de Jos, judetul Brasov in calitate de autoritate publica tutelara a SC AROMAPA SERV SRL, anunta inceperea procesului de selectie pentru membrii Consiliului de Administratie SC AROMAPASERV SRL, in conformitate cu O.U.G. nr.109/2011, modificata si aprobata prin Legea nr.111/2016, a H.C.L. Ucea nr.59 /10.05.2021 si a dispozitiilor prevazute de procedura de selectie care va consta in depunerea de catre candidati a unui dosar de candidatura insotit de declaratia de intentie si sustinerea unui interviu de selectie, dupa urmatorul calendar:
- Depunerea candidaturilor se va face pina in data de 21 iunie 2021, ora 12:00
- Selectia dosarelor si intocmirea listei lungi se va face pana in data de 28 iunie 2021;
- Interviul de selectie pentru intocmirea listei scurte se va sustine in data de 30 iunie 2021 ora 10:00.
CERINTE MINIME:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic, tehnic sau stiintelor juridice;
- vechime in munca minimum 10 ani din care 3 ani in functii de conducere;
- cunoasterea legislatiei specifica societatii, conform bibliografiei anexate;
- cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
- stare de sanatate corespunzatoare postului;
- sa nu aiba antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege;
- sa nu faca parte din organele de conducere/coordonare/control ale unei societati cu acelasi profil;
- sa nu faca parte concomitent, din mai mult de 3 (trei) consilii de administratie ale unor regii autonome sau societati comerciale
COMPETENTE:
- competente de management, etica si integritate, gandire strategica, planificare, organizare si capacitate de a lua decizii, analiza si comunicare;
Dosarul de candidatura se depune la Comisia de selectie din cadrul Primariei Comunei Ucea si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele documente:
1. Cererea de inscriere, ce cuprinde in mod obligatoriu un OPIS al documentelor dosarului;
2. CV in format Europass;
3. Copie act identitate;
4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
5. Copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii procesului de selectie de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. Declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in procedura de selectie;
9. Declaratia de intentie intocmita In baza elementelor din Scrisoarea de asteptari a informatiilor publice legate de activitatea societatii, prin care candidatii isi prezinta viziunea sau programul privind dezvoltarea societatii;
10. Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministeml Sanatatii.
Actele prevazute Ia pct. 3, 4, s i 6 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei.
Bibliografie:
- Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nanionale „Apele Romane” (Tarife apa bruta) cu modificarile si completarile ulterioare
Rezultatele finale se afiseaza Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.
Persoana de contact -Borcoman Alexandru Mihai, presedinte Comisie selectie - telefon 0268247176. Prezentul anunt se va publica in doua ziare economice si/sau financiare, in presa locala si va fi postat Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.

ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 Nov 2021
ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL (prin SC OMNI SRL) titular al planului "Amenajamentul fondului forestier proprietate privata apartinand S.C. INGKA INVESTEMNTS FOREST ASSETS S.R.L., Bucuresti, organizat in U.P. III Valea Neagra-Motnau, intocmit pentru suprafata de 5738,8 ha", amplasament comunele: Andreiasu de Jos, Bolotesti, Brosteni, Carligele, Chiojdeni, Gura Calitei, Jitia, Mera, Poiana Cristei, Vintileasca si Cotesti, judetul Vrancea, anunta publicul interesat asupra deciziei A.P.M. Vrancea de emitere a Avizului de mediu pentru planul susmentionat. Motivele care au stat la baza luarii acestei decizii au fost urmatoarele: -Planul respecta cerintele legislatiei privind protectia mediului,- Prin implementarea planului nu este afectata nici o arie natural protejata de interes national/ international, - Nu sunt afectate zone de protectie special hidrogeologica, - Analiza calitatii raportului de mediu, efectuata de APM Vrancea, a avut in vedere urmatoarele elemente: Respecta continutul cadru prevazut in anexa nr 2 a HG nr. 1076/ 2004; Prezentarea dificultatilor tehnice, procedural si de alta natura care au fost intampinate si explicitarea oricaror ipoteze si incertitudini; Prezentarea alternativelor stiudiate, a motivelor care au stat la alegerea uneia dintre ele, a modului in care consideratiile de mediu au fost integrate in proiectul de plan, precum si procesul definitivarii proiectului ca urmare a informatiilor rezultate pe parcursul evaluarii de mediu; Justificarea detaliata a motivelor care a stat la baza eliminarii din analiza a anumitor aspect; Prezentarea informatiilor grafice- harti, scheme, schite, diagrame; Raportul de mediu propune o serie de masuri pentru a preveni, reduce si compensa orice efect advers asupra mediului al implementarii planului. Informatiile cu privire la planul sus mentionat pot fi consultate la sediul OS INGKA INVESTMENTS SRL din Focsani, Strada Valcele, nr. 26, judetul Vrancea. Observatiile publicului se vor primi in scris sub semnatura si cu date de identificare, la sediul APM Vrancea din Focsani, str. Dinicu Golescu, nr. 2, pana la data de 30.05.2021.

Suntem Permanen Cautare Oameni Serio Interesa

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 Nov 2021
Suntem in permanența in cautare de oameni serioși, interesați sa lucreze de acasa pe internet. La compania DXN aveți posibilitatea sa lucrați in regim part - time pe langa locul de munca actual, sau full - time, daca sunteți șomer, pensionar, sau o mamica, care sta acasa cu copilul. Oferim gratuit magazinul dvs. online cu produse naturiste pe baza de ganoderma. Detalii: http: / / www. afacere. dxnromania. ro / , mveres 8@gmail. com, 0741.050.865

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Anunturi Libertatea
Ghid de publicat anunturi in ziarul Libertatea

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Libertatea

Pentru a publica anunturi in ziarul Libertatea va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Libertatea de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Libertatea vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Libertatea?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Libertatea aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Libertatea incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Libertatea in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Libertatea.

Cum confirm plata anunturi ziarul Libertatea?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Libertatea va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Libertatea?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Libertatea vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Libertatea. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Libertatea va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Libertatea.

Anunturile pentru ziarul Libertatea vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Libertatea?

Plata anunturilor pentru ziarul Libertatea se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Libertatea le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Libertatea cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Libertatea in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Libertatea.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Libertatea sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0721.213.403.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0721.213.403 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Libertatea"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Libertatea pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Libertatea la rubrica DIVERSE

Anunturi Libertatea Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Libertatea DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Libertatea CITATII

Anunturi Libertatea Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Libertatea OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Libertatea Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Profesional Global Press SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2021. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Libertatea PIERDERI

Anunturi Libertatea Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Libertatea Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Libertatea LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Libertatea?

Calculul anuntului de mica publicitate in ziarul Libertatea

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Libertatea

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Libertatea

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Libertatea

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.